Nyheter i Tripletex i april

Tripletex lanserte flere nye forbedringer og forenklinger i programvaren og appen i april. Vi har samlet siste nytt nedenfor.

 

Forenklet måte å gi tilgang til regnskapsbyrå

Tripletex har forenklet måten kunder kan gi tilgang til et regnskapsbyrå i Tripletex-kontoen sin.

Om et regnskapsbyrå har sendt en forespørsel om å få tilgang til en kunde sin Tripletex-konto, vil kunden ved innlogging i Tripletex bli møtt med en ny pop-up der en enkelt kan godkjenne eller avslå forespørselen fra regnskapsbyrået.

Les mer

 

Forbedringer i appen

I versjon 7.1.4 av appen byr Tripletex på flere forbedringer:

  • I timelisten er det nå mulig å ha forskjellige farger på aktiviteter på forskjellige prosjekter
  • I timelisten kan man nå trykke hvor som helst i dagsvisningen for å logge timer direkte på ønsket tidspunkt
  • Timelisteforslag vil nå alltid forbli i listen om du fører med tidspunkter, ettersom du kan logge på det samme prosjektet/aktiviteten flere ganger om dagen
  • Det er nå mulig å slette en timeføring ved å holde føringen inne (i samme dialog som du kan kopiere)
  • Appen vil nå huske hvilken skjerm/tab du brukte sist i godkjenningsmodulen
  • Visning av bilag ved godkjenning av bilag er nå endret til å bruke samme dialog som vi bruker i fakturering. Du kan nå godkjenne direkte fra denne
  • Statusbaren på din telefon vil nå ha samme farge som appen
  • Navigeringsanimasjoner er forbedret på mørk modus
  • Forbedret sikkerhet

Les mer

 

Forbedret måte å opprette prosjekter på

Tripletex lanserte i april en forbedret måte å opprette prosjekter på.

Den nye metoden er en stegvis prosess, som gjør det mye mer oversiktlig å opprette nye prosjekter og fylle inn nødvendig informasjon. Du kan fremdeles opprette prosjekter like enkelt nå som før, og du trenger fortsatt ikke noe mer enn prosjektnavn og startdato for å komme i gang.

Les mer

 

Automatisk forslag til prosjektføring på innkommende EHF-fakturaer

Nå foreslår Tripletex automatisk hvilket prosjekt en innkommende EHF-faktura skal føres på.

På denne måten reduseres behovet for manuell behandling på innkommende fakturaer. Den potensielle tidsbesparelsen kan være stor for selskaper med mange prosjekter, særlig når det kommer til store fakturaer med mange ordrelinjer.

Les mer

 

Forbedringer i lageroversikten

I april ble det lansert flere forbedringer i lageroversikten:

  • Sorteringsmulighet i noen kolonneoverskrifter
  • Filtreringsmulighet på status
  • Det er nå mulig å endre hovedlager i listen
  • Det er nå mulig å endre status aktiv/inaktiv ved å klikke på ikonet
  • Snarvei til lagertelling og lagerkorreksjon

Les mer

Abonner på nyhetsbrev